Vraag een whitepaper aan





    Projectleider huisvesting (hbo-niveau)

    • calendar img 12 april 2024
    • clock img 32 tot 40 uur per week
    • currency img 3000 - 5.500 euro

    Een afwisselende functie met groeiperspectief. Voor deze functie zoeken we een communicatief sterke persoonlijkheid die projectdoelstellingen met opdrachtgevers afstemt en projectplannen schrijft die precies passen bij het betreffende project. Kennis en ervaring met methodieken zoals Prince2, Agile en/of GROTIK is een pré. Je hoeft nog niet alle benodigde kennis in huis te hebben, maar je moet wel de drive hebben om aan te pakken en om in de praktijk te leren.

    Wat ga je doen?

    Als Projectleider organiseer en leidt je project- en uitvoeringsorganisaties en je zorgt dat projectresultaten worden gehaald. Je bent eindverantwoordelijk voor de financiële en contractuele aspecten van het project. Je hebt ervaring met uitbesteding van diensten en werken. Verder bestaat het projectleiderschap uit:

    • Stakeholder- en risicoanalyses maken naast periodieke voortgangsrapportages, onderdeel uit van je projectaanpak.
    • Opstellen en presenteren van analyses en adviezen.
    • Zelfstandig plannen van werkzaamheden en opleveren binnen de kaders: tijd, budget en kwaliteit.
    • Actief volgen van ontwikkelingen in het werkveld, trends in de markt en het delen van deze kennis met je collega’s.

    Wat bieden wij?

    • Afwisselende werkzaamheden.
    • De gezelligheid en werksfeer van een kleiner bedrijf.
    • Veel vrijheid en vertrouwen om je werk goed te doen.
    • Ruimte om ook thuis te werken en je werktijden flexibel in te delen.
    • Een salaris tussen de 3000 en 5.500 euro, een auto van de zaak, laptop en mobiele telefoon.
    • Een goede pensioenregeling.
    • Ruimte voor opleiding en groei.

    Wat heb je in huis?

    • Een hbo-diploma in een (bouw)technische richting.
    • Minimaal 3 jaar werkervaring als projectleider.
    • Sterk in taal (grammatica, actief taalgebruik, ‘to the point’, helder).
    • Organisatiesensitief en analytisch.
    • Bouw- en installatietechnische kennis en ervaring in combinatie met projectmanagementvaardigheden.

    Over Vgib
    Wil je werken aan interessante projecten en voel jij je thuis bij de gezelligheid van een klein bedrijf met een platte organisatiestructuur? Bij Vgib werken we met zo’n vijftien collega’s aan uitdagende projecten in heel Nederland. Samen gaan we voor hetzelfde doel: wij zorgen dat het vastgoed van onze opdrachtgevers blijft aansluiten bij snel veranderende behoeften. Voorbeelden hiervan zijn: langer zelfstandig thuis kunnen wonen, verantwoord omgaan met energie en klimaat, hybride werken en elektrisch rijden.

    We werken aan innovatieve projecten bij grote opdrachtgevers. Denk aan laboratoria, woningcorporaties, zorginstellingen en organisaties als PostNL, de Nationale Politie en het Rijksvastgoedbedrijf. En dit alles vanuit onze prachtige werkplek in Ochten: een voormalige rozenkwekerij, met tuin.

    Want tegelijk vind je bij ons de sfeer van een klein bedrijf. We kennen elkaar goed, werken vlot samen en schakelen snel. Verbind dat met doelstellingen voor je carrière en een intens leerproces. Persoonlijke coaching voor je volgende stap. Bij een bedrijf dat er voor je is. Waar je toekomst en zekerheid hebt.

    Enthousiast geworden?

    Stuur dan een e-mail met je cv naar onze officemanager Jolanda Bisselink via j.bisselink@vgib.nl. Ook als je nog twijfelt, komen we graag met je in gesprek om samen te bekijken of een functie bij Vgib bij jou past. Wij bieden kandidaten met een achterstand tot de arbeidsmarkt, ook de mogelijkheid om binnen ons bedrijf aan de slag te gaan. Inhoudelijke vragen stel je aan projectleider Erik Oosterbroek, bel: 06-27 86 36 70.